March 17, 2010

KALAU TAK ADA YANG LAMA,MUNGKIN TAK KAN ADA YANG BARU.

Arwah Tok Nek Rahmah dan juga nazeera..Menurut kata mak,time ni nenek memang nak sangat ke masjid shah alam sebab nak solat kat Masjid shah alam tu..dan tak salah kami,time tu je nenek boleh jalan jauh sebab start dari tu nenek dah mula tak sihat..sehingga lah nenek meninggal dunia pada tahun 2007..

arwah Tok Nek Ramlah pulak ada dalam gambar ni..Time ni kita ada kat tasik batu pahat..Atok Tahir kita masuk wad kat Hospital Batu Pahat..Mak cakap mee rebus arwah Atok Nek Ramlah ni sangatlah sedap..Tok Nek Ramlah ni meninggal dunia dah lama dah..tak berapa nak ingat tahunnya..


Ni pulak arwah tok Rahman dengan Tok Cik..Tok Cik tinggal dengan Tok Rahman lepas Tok Nek Ramlah meninggal dunia..Tok Rahman ni pakai tongkat kalau nak berjalan..Tok Rahman meninggal dunia bulan 9 tahun yang sama dengan Tok Tahir kita meninggal..

Assalamualaikum..dah lama tak di update blog ni sampai ibu kita pun dah sms suruh update..hihihi..jgn mara bu..gambar kali ni adalah gambar arwah tok nek rahman,nek melah,& juga nek rahmah..Semua mereka telah kembali ke rahmatullah..Dan saya selaku cucu sulung tok tahir dan juga tok nab bersyukur kerana dapat berjumpa dengan mereka semasa hayat mereka..
Nasib baik ada gambar2 kenangan macam ni,dapatlah sepupu2 saya yang masih muda ni mengenali moyang2 mereka..Akhir kata,Al-Fatihah buat mereka..

No comments:

Post a Comment